
Минулого разу ми анонсували створення нової рубрики в інстаграмі та ютубі – #bikestuff_story . З вашою допомогою, вирішили розпочати її з найдавнішої теми: ” Як з‘явився магазин BIKESTUFF?”. В процесі читання ви зрозумієте, що зображено на фотографіях, та яку роль це відіграло в створенні магазину.

Багато хто з вас, можливо, знає @taras_subtelnyi . Це він сидить, на фотографії вище, біля першого банеру і логотипу BIKESTUFF. Так от, історія магазину — це великий розділ в житті цієї людини. Події розвивались настільки давно, що важко пригадати конкретні дати. Приблизно в 2006-2007 роках @taras_subtelnyi познайомився з компанією людей, які йому стали цікаві через незвичний спорт, яким вони займалися, та їхній стиль повсякденного життя. ВМХ. Все дуже швидко відбувалось. Освоєння нових трюків, невдовзі відкриття для себе подорожей з цим велосипедом, контестів та просто найкрутіших вечірок, які тільки можна було уявити. На той час ВМХ-шоп було поняттям з-за кордону, і більшість райдерів невідомими способами замовляли запчастини звідти й чекали 1-2 місяці. Або ж банально користувалися тим, що продавалось на ринку. Так, на одному з івентів Red Bull Transformers до @taras_subtelnyi підійшов один з працівників київського веломагазину Velo Jam, показав каталог з компонентами Colony й запитав, чи не було б цікаво нам оновлювати свої байки цими запчастинами. Світлина з самих змагань є нижче.

Чому звернулися саме до @taras_subtelnyi ? Він тоді працював в львівському бордшопі «Бумеранг», де також продавалися велосипеди, тож був знайомий з більшістю любителів цього спорту в своєму місті. Тарас одразу ж показав каталог найближчим друзям, і вже за декілька днів виникла потреба в декількох рулях. На той час усі починали переходити з вузьких і низьких рулів на ньюскульні «вищi» 8-8,5″ і ширші 27-28″. Також потрібні були «легші» виноси та вилки. І загалом усе, тому що у всіх були важкезні (14-18кг) і незручні байки. Загалом зібралось замовлення десь на 600$. Працівник магазину Velo Jam сказав, що якщо @taras_subtelnyi збирається надалі робити в них такі гуртові замовлення, то вони робитимуть гуртові знижки. Зрозуміло, що в нього тоді загорілися очі від можливого підробітку в студентські часи, і він одразу ж погодився.
Зібралося декілька замовлень, і в процесі стало зрозуміло, що можна розширити асортимент. Через деякий час @taras_subtelnyi натрапив на ще один магазин, Velomarket, який возив такі бренди, як Shadow Conspiracy, Alienation, Animal. Можливо, ще якісь, але зараз це вже важко пригадати. Інтернет тоді був тільки через телефонію (коли ти онлайн і тобі хтось зателефонує на домашній телефон, то зв‘язок розривається, а під’єднуватись наново дуже важко і не завжди вдається), дуже повільний і дорого коштував. Тож виникла потреба в загальному друкованому каталозі, щоб спростити процес продажу компонентів. Так, на фото нище ви бачите саме його).

Справи йшли досить непогано, але за деякий час більшість уже мали оновлені байки й не потребували нових запчастин. Львівські веломагазини через явний попит також почали продавати ВМХ-компоненти й мали їх на прилавку (можна було прийти і потримати в руках, порівняти, а не дивитись у каталозі). Тому кількість замовлень в @taras_subtelnyi падала, і йому вже було недостатньо зароблених грошей навіть на мінімальні потреби. Довелося йти працювати на найману роботу.
Реставрація антикварних меблів, офіціант в “Криївці”, складальник продукції в гіпермаркеті “Ашан”.
Остання робота стала повним усвідомленням, що працювати на когось і залежати від незнайомих людей дуже важко та малоперспективно. Тож @taras_subtelnyi вирішує взятися за продаж ВМХ-компонентів з новою силою. Тим більше, що він продовжував кататись, а прогрес інтернету дав можливість користуватися онлайн-магазинами. Зібравши свої заощадження, Тарас знаходить людину, яка робить йому перший сайт за 300$. Почались перші маленькі замовлення. Також на той час ще було активним спілкування на різних форумах, де можна було знайти потенційних клієнтів і скерувати їх на свій сайт. Потім з’явився «ВКонтактє», і це також полегшило комунікацію та пошук нових покупців.
Перші 3-4 роки були дуже важкими, оскільки потрібно було завоювати довіру клієнтів, збільшувати асортимент, і була ще купа складних і незрозумілих нюансів для @taras_subtelnyi , які потрібно було освоїти і вирішити. Але це вже інша історія.